30/4/10

Παράξενα




Πως το κατάφερες αυτό;

29/4/10

Ξεβράκωμα και Ξύλο


Το χθεσινό άρθρο, δεν μπορώ να το χωνέψω. Και ούτε κανένας που το διάβασε το 'κατάπιε' έτσι εύκολα. Εκβιασμός με την ασφάλεια των παιδιών, με αντάλλαγμα μονιμοποίηση στο Δημόσιο!

Προφανώς δεν ζούμε στην ίδια χώρα με αυτούς. Κάποιοι ή δεν έχουν καταλάβει τι γίνεται γύρω τους, ή απλώς θεωρούν ότι το πρόβλημα είναι δικό μας και όχι δικό τους. Έτσι λοιπόν, οι ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ σχολικοί τροχονόμοι Μακεδονίας - Θράκης, που συνδικαλίζονται κιόλας και έχουν και πρόεδρο του σωματείου τους, απεργούν ζητώντας ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ στο ΔΗΜΟΣΙΟ και αύξηση των αμοιβών τους. Και συγκεντρώθηκαν εχθές στην πλατεία Συντάγματος για να διεκδικήσουν τα δίκαια αιτήματα τους!

Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος. Φταίνε όλοι όλοι οι πολιτικοί που πέρασαν μέχρι σήμερα και τους έκαναν να πιστεύουν ότι τέτοια αιτήματα είναι δίκαια και τους τα εκπλήρωναν. Αλλά φταίμε κι εμείς, ο υπόλοιπος κόσμος που δεν μαζευτήκαμε στο Σύνταγμα να τους ξεβρακώσουμε και να τους δείρουμε δημοσίως για παραδειγματισμό.

28/4/10

Εθελοντές;

Απογευματινή http://www.apogevmatini.gr/?p=74949

Για 10 μέρες θα απέχουν από τα καθήκοντά τους οι σχολικοί τροχονόμοι, ζητώντας πληρωμή ανάλογη με τις ώρες εργασίας τους, μονιμοποίηση και ασφάλιση.

Το Σωματείο Σχολικών Τροχονόμων Μακεδονίας – Θράκης είχε πραγματοποιήσει τριήμερη προειδοποιητική αποχή από τα καθήκοντά του τον Μάρτιο, ζητώντας συνάντηση με τα αρμόδια υπουργεία για την διευθέτηση των αιτημάτων τους.

Η πρόεδρος του Σωματείου, Σούλα Ρίζου σημείωσε ότι «δεν μας κάλεσαν ούτε καν σε συνάντηση. Αν και εργαζόμαστε κανονικά τα τελευταία δέκα χρόνια, καλύπτοντας ανάγκες των σχολείων και των μαθητών για συγκεκριμένες ώρες, θεωρούμαστε ακόμη εθελοντές».

Η αμοιβή των εθελοντών σχολικών τροχονόμων, από τους αυτοτελείς πόρους των δήμων και κοινοτήτων, ανέρχεται σε 176 ευρώ το μήνα, χωρίς ένσημα και ασφάλεια. Οι σχολικοί τροχονόμοι ζητούν την εξομοίωση των απολαβών τους με τους αντίστοιχους συμβασιούχους σχολικούς τροχονόμους των δήμων (αμοιβή 380 ευρώ το μήνα, με ασφάλεια και ένσημα).

Την Τετάρτη, οι σχολικοί τροχονόμοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Συντάγματος.

27/4/10

Βοήθειά Μας


Μακάβριο; Αστείο; Πάντως κάποιοι το προτιμούν από ότι φαίνεται.

26/4/10

Εξέλιξη

Η εξέλιξη παίζει σπουδαίο ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Κάθε χρόνο βγαίνουν νέα μοντέλα, πιο όμορφα, πιο δυνατά, πιο εξελιγμένα, για να τραβήξουν τα βλέμματα των υποψήφιων αγοραστών και να τους γοητεύσουν ώστε να ανοίξουν το πορτοφόλι τους. Η αυτοκινητοβιομηχανία κάθε χώρας κάνει κάθε χρόνο βήματα προς τα εμπρός. Όλες εκτός από μία. Εκείνη που προφανώς θεωρεί ότι έχει πετύχει το απόλυτο, αυτό που δεν χρειάζεται εξέλιξη. Αυτό που από τότε που γεννήθηκε ήταν χρόνια μπροστά! Γελάτε; Κι όμως, υπάρχουν άνθρωποι ανάμεσά μας που θα σας εκθειάσουν το LADA NIVA και θα το λένε σοβαρά!

23/4/10

22/4/10

Σχολικό





Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν το παιδάκι μου να το μεταφέρει στο σχολείο κάτι τέτοιο.

21/4/10

BMW-efficient-dynamics

Αυτό είναι το μέλλον της φίρμας. Και της αυτοκίνησης γενικότερα;

20/4/10

Ωωω!

Τι άλλο να πει κανείς μπροστά σε αυτό το θέαμα; Όσο και να μην σου αρέσουν αυτά τα αυτοκίνητα, δεν μπορείς να μην τα θαυμάσεις όταν είναι σε αυτή την κατάσταση!

19/4/10

10 Πράγματα που Άλλαξαν την Ιστορία

10. Η εμφάνιση της Bugatti Veyron (2005), του ταχύτερου και δυνατότερου αυτοκινήτου παραγωγής

9. Η παραγωγή του Dacia Logan (2004) το οποίο μπορεί στη χλιδάτη χώρα μας να μην εμφανίστηκε καν, αλλά άλλαξε τον τρόπο σκέψης όλης της αυτοκινητοβιομηχανίας όσον αφορά το κόστος και τις τιμές πώλησης.

8. Η καλπάζουσα αγορά της Κίνας (2000-2009) όπου οι μέσοι αστοί μπόρεσαν να αγοράσουν αυτοκίνητο. Και ήταν πολλοί.

7. Η αγάπη για τα υβριδικά (2000-2009), σε βαθμό μάλιστα υστερίας, ώστε να προτιμούμε τα LEXUS με κατανάλωση 12 λίτρων / 100 χλμ αντί του AYGO με 5.

6. Η αναγέννηση του Mini (2000), ενός αυτοκινήτου πέρα από τα συνηθισμένα από κάθε άποψη.

5. Η αλλαγή της Daewoo Motors σε Chrysler, όταν η πρώτη χρεοκόπησε εκεί που δεν το περίμενε κανείς.

4. Η αναγέννηση της Fiat χάρις στον Sergio Marchionne (2003), που από το δρόμο της χρεοκοπίας ξαναέκανε τα μοντέλα της ανταγωνιστικά.

3. Το διαζύγιο της DaimlerChrysler (2007), μετά από σχεδόν 10 χρόνια γάμου, όταν οι Γερμανοί ξεφορτώθηκαν τους Αμερικάνους που δεν είχαν καμία ελπίδα να δουν κερδοφορία.

2. Η Volkswagen που αγόρασε την Porsche (2009), αντί να συμβεί το αντίθετο, όπως θα περίμεναν πολλοί και μάλιστα ήταν ότι καλύτερο της είχε συμβεί.

1. Η πώληση της Jaguar και της Land Rover στην Ινδική Tata Motors (2007), επειδή η αυτοκρατορία γονάτισε στους σκλάβους.

16/4/10

Χαμηλό Τούνελ




...και η λίστα πάει και πάει και πάει...

15/4/10

14/4/10

Χαμηλό Τούνελ





Καλά, μας δουλεύουν οι Γάλλοι; Πόσα ατυχήματα πρέπει να γίνουν στο ίδιο σημείο για να αλλάξουν κάτι (εκτός από προειδοποιητική πινακίδα); Κι εγώ που έλεγα ότι αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Γιατί στην Ελλάδα, γίνονται. Αν σε ένα σημείο ο δρόμος είναι επικίνδυνος και γίνονται πολλά θανατηφόρα δυστυχήματα, η επέμβαση περιορίζεται στο να μπει μία προειδοποιητική πινακίδα.

13/4/10

Μπίχλας



Για κάποιο λόγο, πολλοί είναι αυτοί που είναι υπερήφανοι για τη βρωμιά που έχει το αυτοκίνητό τους. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, αλλά το θεωρούν μαγκιά, κατά κάποιο τρόπο. Σε όλους αυτούς είναι αφιερωμένο το σημερινό θέμα, να δουν το πρότυπό τους και να προσπαθήσουν να το φτάσουν!

12/4/10

Πλαστελίνη



Κάθε άντρας, όσων χρονών κι αν είναι, δεν μπορεί να αντισταθεί σε εκείνη την αρχέγονη επιθυμία να παίξει με τα αυτοκινητάκια. Έτσι κι εμένα τράβηξαν την προσοχή μου αυτά, αλλά με εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι ήταν φτιαγμένα από πλαστελίνη!

9/4/10

Ανάπηρος Πολέμου

Όσο περνούν τα χρόνια, οι Ανάπηροι Πολέμου τείνουν να εκλείψουν. Διότι ο τελευταίος πόλεμος ήταν το 1940, 70 χρόνια πριν και όσο να ‘ναι για να πολέμησε κάποιος πρέπει να ήταν τουλάχιστον 20 χρονών. Άρα σήμερα θα ήταν περίπου 90 ετών. Πως γίνεται και ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε έναν ανάπηρο πολέμου, που θα είναι γύρω στα 90, να έχει στην κατοχή του μία CORVETTE;

8/4/10

Κλειδιά (του Παραδείσου;)





Τα αντίστοιχα κλειδιά για τα αντίστοιχα μοντέλα. Σημασία ακόμα και στη λεπτομέρεια. Για παράδειγμα στα πολυτελή μοντέλα, τα κλειδιά είναι φτιαγμένα από άριστης ποιότητας δέρμα και ατσάλι, για τα πιο τεχνολογικά προηγμένα, περιέχουν πιο έξυπνες λειτουργίες, κοκ.

7/4/10

9ff GT9-R Porsche



Ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος 9ff έγινε γνωστός μετά την περίφημη 9ff GT9-R Πόρσε που εκτόξευσε σε επιδόσεις, αλλά πρόσφατα αποκάλυψε και τεχνικές λεπτομέρειες. Είναι φανερό ότι το μοντέλο πάει να χτυπήσει την Bugatti Veyron. Μόνο 20 κομμάτια θα φτιαχτούν από το συγκεκριμένο μοντέλο, η τιμή του οποίου θα κυμαίνεται στα 1.1 εκατομμύρια δολάρια. Το αυτοκίνητο θα έχει 1120 hp που θα αποδίδει ένας 4λιτρος, εξακύλινδρος Boxer κινητήρας.

Η επιτάχυνση 0 - 100 θα επιτυγχάνεται σε 2.9 δευτερόλεπτα. Τα 300 θα τα φτάνει σε 15.8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του θα είναι στα 414 χιλιόμετρα την ώρα (257.2 μίλια). Αν οι επιδόσεις αυτές επιβεβαιωθούν, τότε η 9ff GT9-R θα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, ξεπερνώντας ακόμα και τα 412.28 Χμ/ώρα του SSC Ultimate Aero TT. Με τις επιδόσεις αυτές θα ξεπεράσει και την Keating TKR, η οποία φτάνει τα 418.6 Χμ/ώρα. Η εταιρία θα βγάζει και ένα μικρότερο μοντέλο με 987 ίππους που θα είναι κατά τι χειρότερο σε επιδόσεις.

Διαθέσιμο ήδη στην αγορά είναι το μοντέλο των 750 ίππων το οποίο φτάνει τα 300 Χμ/ώρα σε 20 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας του συνοδεύεται από ένα 6τάχυτο χειροκίνητο ή σειριακό κιβώτιο. Επίσης, υπάρχει η επιλογή του 5τάχυτου Tiptronic.

Η 9ff διαβεβαιώνει τους υποψήφιους αγοραστές ότι κάθε αυτοκίνητο θα είναι μοναδικό, ενώ προσφέρει και μία μεγάλη γκάμα από custom ιδιαιτερότητες που μπορεί να επιλέξει ο οδηγός. Φυσικά τα αυτοκίνητα θα έχουν άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο, ενώ θα προσφέρεται και ποικιλία από μοναδικά αεροδυναμικά βοηθήματα.

Προσαρμοσμένη αναζήτηση