Τώρα που το αυτοκίνητο έχει γίνει καθημερινό μέσο και κομμάτι της ζωής μας, πολλές φορές το παραμελούμε με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις. Το χειμώνα, κάποια κρύα πρωινά, συμβαίνει ο κινητήρας να μην παίρνει μπροστά, για διάφορους λόγους: επειδή είναι αδύναμο το ηλεκτρικό σύστημα, ή τα μπουζί είναι καταπονημένα, ή λόγω διαρροών ρεύματος ή επειδή η μπαταρία είναι πεσμένη. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κάνουμε τα εξής:
Πριν δοκιμάσουμε με τη μίζα, ανοίγουμε για λίγο το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου, για περίπου μισό λεπτό. Το λιγοστό ρεύμα που θα περάσει από το σύστημα, θα ενεργοποιήσει την μπαταρία και θα την προθερμάνει, έτσι ώστε να αποδώσει πιο σωστά όταν χρειαστεί. Προσοχή όμως, μην χρησιμοποιείται το CD ή το κασετόφωνο γιατί έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.
Γυρίζουμε το διακόπτη της μίζας και τον κρατάμε το πολύ για 15 δευτερόλεπτα. Τα κρύα πρωινά του χειμώνα, μπορεί να χρειάζεται τόσος χρόνος για να ξεκινήσει ο κινητήρας. Αν ωστόσο δεν πάρει αμέσως, δεν θα πρέπει να επιμείνουμε γιατί το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να εξασθενήσουμε τελείως τη μπαταρία. Περιμένουμε για μισό έως ένα λεπτό και δοκιμάζουμε ξανά.
Ο συμπλέκτης όταν είναι πατημένος βοηθάει επίσης στην εκκίνηση του κινητήρα. Καλό είναι να έχουμε πατημένο το πεντάλ του συμπλέκτη έχοντας και τον επιλογέα στο «νεκρό». Έτσι, απομονώνεται τελείως ο άξονας του κιβωτίου ταχυτήτων, και το έργο της μίζας γίνεται ευκολότερο, αφού έχει να γυρίσει μόνο το στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα.
Αν παρόλα αυτά ο κινητήρας δεν ξεκινήσει, τότε χρειάζεται αλλαγή μπαταρίας.
Πριν δοκιμάσουμε με τη μίζα, ανοίγουμε για λίγο το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου, για περίπου μισό λεπτό. Το λιγοστό ρεύμα που θα περάσει από το σύστημα, θα ενεργοποιήσει την μπαταρία και θα την προθερμάνει, έτσι ώστε να αποδώσει πιο σωστά όταν χρειαστεί. Προσοχή όμως, μην χρησιμοποιείται το CD ή το κασετόφωνο γιατί έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση.
Γυρίζουμε το διακόπτη της μίζας και τον κρατάμε το πολύ για 15 δευτερόλεπτα. Τα κρύα πρωινά του χειμώνα, μπορεί να χρειάζεται τόσος χρόνος για να ξεκινήσει ο κινητήρας. Αν ωστόσο δεν πάρει αμέσως, δεν θα πρέπει να επιμείνουμε γιατί το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να εξασθενήσουμε τελείως τη μπαταρία. Περιμένουμε για μισό έως ένα λεπτό και δοκιμάζουμε ξανά.
Ο συμπλέκτης όταν είναι πατημένος βοηθάει επίσης στην εκκίνηση του κινητήρα. Καλό είναι να έχουμε πατημένο το πεντάλ του συμπλέκτη έχοντας και τον επιλογέα στο «νεκρό». Έτσι, απομονώνεται τελείως ο άξονας του κιβωτίου ταχυτήτων, και το έργο της μίζας γίνεται ευκολότερο, αφού έχει να γυρίσει μόνο το στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα.
Αν παρόλα αυτά ο κινητήρας δεν ξεκινήσει, τότε χρειάζεται αλλαγή μπαταρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου