Με τρεις κύκλους θέλησε η Ιαπωνέζικη φίρμα να αναπαραστήσει το αρχικό γράμμα της, το Τ. Ο σχεδιαστής του λογοτύπου λέει ότι ο μεγάλος κάθετος οβάλ κύκλος συμβολίζει την τεχνολογική εξέλιξη, ενώ ο κύκλος που περικλείει τους άλλους δύο, δείχνει την τάση της εταιρίας να επικρατήσει διεθνώς.
1 σχόλιο:
Δεν πρόκειται για θεωρίες συνωμοσίας, όπως μας έγραψε χαρακτηριστικά ένας φίλος. Αλλά, σε περίπτωση που δεν το ξέρατε, οι εταιρίες που κατασκευάζουν λογοτύπους και εμβλήματα, πάντα περνούν κάποιο συμβολισμό που χαρακτηρίζει τη φίρμα. Αν θέλετε να δείτε ένα ωραίο παράδειγμα, δείτε σε αυτό το λινκ:
http://www.greekchallenge.gr/images/our_logo/Greek_Challenge_logo_GR.pdf
Δημοσίευση σχολίου