5/7/07

Απορίας Άξιο


Δηλαδή, από τη ΔEH μου λένε να μην ανάβω το air condition τις μόνες μέρες που μου είναι χρήσιμο; Στην πραγματικότητα, το Δημόσιο σου ζητάει να δείξεις κατανόηση και να το βοηθήσεις. Nα κάνεις μια εσωτερική άσκηση μεγαλοψυχίας και να αισθανθείς ανώτερος άνθρωπος.Eνώ δηλαδή εκείνοι όταν δεν έχεις να πληρώσεις το ρεύμα σου το κόβουν, εσύ, τώρα που ήρθε η σειρά σου να απαιτήσεις ρεύμα ενώ αυτοί δεν έχουν να σου δώσουν (και σε κοιτάζουν με αυτά τα αθώα ματάκια όλο παράκληση), έχεις την ευκαιρία να τους δείξεις τι σημαίνει συγχώρεση και χριστιανική αγάπη και να σβήσεις το κλιματιστικό. Eπειδή βέβαια ο δρόμος προς τη συγχώρεση κρύβει μέσα του τη δοκιμασία και την αυτοταπείνωση, καλείσαι να επιβιώσεις μέσα σε 45 βαθμούς κελσίου με τη σκέψη ότι σου μένουν ακόμα 14 άτοκες δόσεις μέχρι να εξοφλήσεις το air condition -που δεν δουλεύει (λόγω διακοπής ρεύματος)- στον Kωτσόβολο. (Από τον NIKO ZAXAPIAΔH - 28.06.2007, Athens Voice Τεύχος 174)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό μου ήρθε και εμένα και με εξέπληξε ευχάριστα. Όχι ότι είμαι αντιδραστικό στοιχείο ή κανένας εξυπνάκιας (όπως δεν είναι και ο συντάκτης του άρθρου). Αλλά ρε παιδιά αυτή η κοροϊδία του κράτους προς τους πολίτες, μέχρι που θα φτάσει δηλαδή;

Προσαρμοσμένη αναζήτηση