4/7/07

Bluetooth


Επιτρέπεται λέει να μιλάς στο κινητό αν διαθέτεις συσκευή Bluetooth. Ασύρματο μικρόφωνο – ακουστικό δηλαδή για το τηλέφωνο. Το πρόβλημα δηλαδή εντοπίστηκε στο ότι απασχολούνται τα χέρια κατά τη διάρκεια της οδήγησης και δεν μπορείς να έχεις το τηλέφωνο στο αυτί και ταυτόχρονα να οδηγείς. Εγώ διαφωνώ. Πιστεύω πως το πρόβλημα να μιλάς και να οδηγείς την ίδια ώρα είναι στη συγκέντρωση. Δηλαδή όταν μιλάει ο οδηγός στο τηλέφωνο αποσπάται η προσοχή του. Και να σας πω κάτι. Δεν διαφωνώ μόνο εγώ. Έχουν γίνει σχετικές έρευνες που έχουν αποδείξει ότι ο οδηγός που μιλάει στο τηλέφωνο (ακόμα και ανοιχτής ακρόασης car kit) έχει αντιδράσεις μεθυσμένου και πολύ μάλιστα. Άρε πως επιτρέπεται; Πόσο δύσκολο είναι να αποχωριστούμε το τηλέφωνό μας για όση ώρα οδηγούμε;


2 σχόλια:

Wagner669 είπε...

Μερικες φορες ειναι πολυ δυσκολο να μη μιλησεις στο κινητο οταν οδηγεις.
Καθε μερα ξεκιναω απο το Π.Φαληρο για να φτασω στην Α.Παρασκευη οπου ειναι το γραφειο μου. Μεσα σε μια ωρα, ειμαι "αναγκασμενος" να μιλαω στο κινητο μου.
Σε περιπτωση δε, που πρεπει να παω σε αλλο Νομό η αλλη χωρα με αυτοκινητο... Η κατασταση ειναι ποιο δυσκολη.

erou είπε...

Έχεις δίκιο. Μπορούμε όμως να περιορίσουμε τις άσκοπες συνομιλίες που μπορούν να περιμένουν. Και πιστεύω ότι η πλειοψηφία είναι τέτοιες.

Προσαρμοσμένη αναζήτηση