Δρόμος με μία λωρίδα, που έχει πολύ κίνηση και κινούνται και λεωφορεία. Για να μην παρεμποδίζεται η κίνηση και ακολουθούν όλα τα οχήματα τους ρυθμούς του λεωφορείου, έχει γίνει ειδική λωρίδα και πλατιά και μακριά, ώστε να χωράει άνετα το λεωφορείο όταν κάνει στάση, έτσι ώστε όχι μόνο να μην εμποδίζει την κίνηση όσο είναι σταματημένο, αλλά να δώσει την ευκαιρία και στα αυτοκίνητα που τα πήγαινε «καροτσάκι» μέχρι εκεί να προσπεράσουν και να φύγουν. Γιατί ο οδηγός του λεωφορείου σταματάει πάντα στη μέση του δρόμου, υπολογίζοντας με εξαιρετική ακρίβεια ποιο είναι το σημείο που θα εμποδίζει περισσότερο όποιον θέλει να προσπεράσει και βάζοντάς τον σε κίνδυνο; Εκπαιδεύονται ειδικά για αυτό; Υπάρχει κάποια οδηγία από την υπηρεσία τους να δυσχεραίνουν την κυκλοφορία; Ή δρουν αυτοβούλως για να συμβάλλουν στην κατάλυση του κυκλοφοριακού συστήματος;
30/10/07
Στάση Λεωφορείου
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Παραπομπές (links)
Προσαρμοσμένη αναζήτηση
1 σχόλιο:
Μα δεν το κάνουν μόνο σε τέτοιους δρόμους! Στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον όπου ζω και οδηγώ, ακόμα και όταν η λεωφορειολωρίδα δεν έχει κανένα εμπόδιο, ο οδηγός κρατάει μία απόσταση από την άκρη του δρόμου γύρω στα 2 μέτρα με αποτέλεσμα να είναι το μισό λεωφορείο έξω από την λωρίδα του!
Ξέρετε, μία απόσταση ασφαλείας.. που κάνει τις 3 λωρίδες 2μιση και άμα υπάρχει και κανένας διπλοπαρκαρισμένος απ' την άλλη τρέχα γύρευε!
Δημοσίευση σχολίου