14/12/07

Το Ασφαλές Αυτοκίνητο

Φαίνεται πως έχω άλλη αντίληψη για το τι είναι ασφαλές αυτοκίνητο. Σε κάποια συζήτηση μου επαινούσαν ένα φημισμένο Γερμανικό ακριβό αυτοκίνητο γιατί είναι λέει ασφαλές. Εκτός από τους αερόσακους που έχει παντού και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, έχει λέει και σύστημα ηλεκτρονική πρόβλεψης του ατυχήματος και διάφορα σχετικά καλούδια επιστημονικής φαντασίας. Ε λοιπόν εγώ επειδή το οδήγησα το συγκεκριμένο όχημα, αυτό που κατάλαβα είναι ότι σε κάθε στροφή ήμασταν σε διαρκή μάχη για το ποιος έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αυτό ή εγώ. Πήγαινα να υπερστρέψω, με διόρθωνε. Και με διόρθωνε τόσο άγαρμπα που πραγματικά δεν ξέρω τι θα συνέβαινε σε περίπτωση κινδύνου. Από την άλλη, σε κάθε φρενάρισμα άκουγα να δουλεύει το ABS. Γιατί; Έτσι λοιπόν εξήγησα στην κουβέντα ότι εγώ θεωρώ ασφαλές το αυτοκίνητο που στρίβει, φρενάρει, έχει γκάζια και πατάει στο δρόμο, παρά αυτό με την ηλεκτρονική πρόβλεψη ατυχήματος. Και αυτά τα προσφέρει ανταγωνιστική Γερμανική ακριβή φίρμα που δεν δίνει σημασία στα πλαστικά και στα δέρματα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εσύ θεωρείς ασφαλές ένα τέτοιο αυτοκίνητο επειδή ξέρεις (έχεις εμπειρία) να οδηγείς τέτοιου είδους αυτοκίνητα (γρήγορα, στημένα για πίστα, με άγκυρες αντί για φρένα. Κάποιος όμως που δεν ξέρει που παν τα 4, θα σκοτωθεί με ένα τέτοιο (εδώ σχολιάζουμε την βασική εκπαίδευση που μας "δίνουν" οι σχολές). Άρα θα θεωρήσει ασφαλές ένα αμάξι που τα κάνει όλα μόνο του. Αυτός θα πατάει το γκάζι. (Εδώ μπαίνει και η κατηγορία όσων βαριούνται την οδήγηση)

Ανώνυμος είπε...

Αφού το λέει, πως έχει άλλη αντίληψη για το ασφαλές αυτοκίνητο.

Εγώ δεν πιστεύω ότι είναι ανάγκη να οδηγείς αυτοκίνητο στημένο για πίστα, και ένα κανονικό αυτοκίνητο άμα ξέρεις να το πας είσαι ασφαλής. Βλέπε τις σχολές ασφαλούς οδήγησης των 4 τροχών και του Ιαβέρη (αν δεν κάνω λάθος)...

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς μιλάς για MERCEDES - BMW...

Μην ξεχνάς ότι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό...

Ανώνυμος είπε...

@driver:

Edw ethikses ena vasiko(gia mena) thema: Mou tin dinei pou xreiazetai na plirwnw tin sxoli tou Iaveri gia na mathw na odigw katw apo oles tis synthikes, enw idi exw dwsei panw apo 500 euro gia na parw to kwlodiplwma...

Unknown είπε...

καλα ας μου πληρώσει την AMG ή το M3 και του οδηγώ εγώ ''ασφαλή''(λάστιχα κάθε μήνα στην καλύτερη)

Προσαρμοσμένη αναζήτηση