



Ο οδηγός της μοτοσικλέτας οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα, τόσο που δεν μπόρεσε να αποφύγει το ατύχημα. Η τροχαία υπολόγισε ότι η μηχανή κινιόταν με 250 χλμ/ώρα τη στιγμή που σε μια διασταύρωση έπεσε σε ένα αργά κινούμενο ΙΧ. Με ταχύτητα 250 χλμ ο μοτοσικλετιστής ταξίδευε 70 μέτρα το δευτερόλεπτο. Μια φυσιολογική αντίδραση (να δει, να αποφασίσει και να αντιδράσει) απαιτεί 1,6 δευτερόλεπτα. Στο χρόνο αυτό ο οδηγός της μοτοσικλέτας θα είχε διανύσει άλλα 110 μέτρα ώσπου να αντιδράσει. Με την ταχύτητα των 250 χλμ υπολόγισαν ότι ο χρόνος που έμενε στον οδηγό της μοτοσικλέτας όταν είδε το ΙΧ δεν αρκούσε ούτε καν για να πιέσει τα φρένα. Στο ΙΧ επέβαιναν 2 άτομα και ο μοτοσικλετιστής βρέθηκε μέσα στο αυτοκίνητο μαζί τους. Το Volkswagen αναποδογύρισε από τη πρόσκρουση και προσγειώθηκε 4 μέτρα μακριά.
Όλα τα άτομα βρήκαν ακαριαίο θάνατο. Το έκθεμα αυτό τοποθετήθηκε σε έκθεση αυτοκινήτων από τη Σουηδική τροχαία.
Φταίει η ταχύτητα, αλλά ποια; Αυτή της μοτοσικλέτας, ή αυτή του ΙΧ;
1 σχόλιο:
Αυτό που σκοτώνει είναι η διαφορά ταχύτητας μας λέγαν στα μαθήματα θεωρητικής οδήγησης...
Δημοσίευση σχολίου