26/6/07

Υπάρχει Όριο;


Υποθέστε το εξής σενάριο: Είσαι στο φανάρι για να στρίψεις και περιμένεις. Έρχεται ο γνωστός πονηρός και μπαίνει μπροστά σου. Ανάβει το πράσινο και επειδή εκείνος θα προλάβει να περάσει έτσι κι αλλιώς, δεν ανησυχεί και ιδιαίτερα, οπότε ξεκινάει με το πάσο του. Άρα λοιπόν δεν μπήκε μπροστά σου επειδή βιαζόταν, αλλά από μαγκιά. Διαπιστώνεις δε ότι καθυστερεί γιατί μιλάει και στο κινητό του. Αν καταφέρεις να περάσεις μπροστά του πάνω στη στροφή, επειδή καθυστέρησε, σε αγριοκοιτάζει κιόλας που του πήρες τη σειρά. Τώρα πείτε μου. Επειδή αυτό μου συμβαίνει και μου συμβαίνει συχνά, να τρελαθώ ή όχι;


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ μπαίνω μπροστά πολλές φορές, όταν η λωρίδα για να στρίψεις είναι γεμάτη. Αν περιμένω στην ουρά θα κλείσω την αριστερή και θα κινδυνεύω να πέσει και κανένας επάνω μου με φόρα. Δικαιολογείται.

Προσαρμοσμένη αναζήτηση