9/1/08

Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς.

Μετά τη συνεχιζόμενη επίθεση εναντίον της Fiat Group Automobiles Hellas από τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που ελέγχει η MOTOR PRESS HELLAS AE (Auto Motor und Sport & AutoTriti), η εταιρεία επιθυμεί να διευκρινίσει τη θέση της και να καθησυχάσει τους πελάτες της -σημερινούς και μελλοντικούς.

Η επίθεση εναντίον της εταιρείας και των προϊόντων της επικεντρώνεται γύρω από μία δοκιμή φρένων που πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό Auto Motor & Sport, το οποίο ισχυρίζεται ότι κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής ένα βενζινοκίνητο Fiat Bravo 1.4 90hp υπέστη πλήρη απώλεια των φρένων.

Η Fiat Group Automobiles Hellas ούτε ειδοποιήθηκε για την υποτιθέμενη απώλεια φρένων αμέσως μετά το συμβάν ούτε της δόθηκε η δυνατότητα να εξετάσει τα στοιχεία της δοκιμής ούτε να αντιδράσει. Το κατεστραμμένο αυτοκίνητο υπέστη ενδελεχή εξέταση από τους μηχανικούς μας κι έναν ανεξάρτητο οργανισμό. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι το αυτοκίνητο δεν υπέστη τη βλάβη στο σύστημα των φρένων που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport. Πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι είναι τεχνικά αδύνατο για ένα σύστημα φρένων να παρουσιάσει τη δυσλειτουργία που ισχυρίζεται το Auto Motor & Sport.

Παρά τα αποτελέσματα αυτής της τεχνικής εξέτασης, τα μέσα του ομίλου έχουν τώρα επικεντρωθεί στο θέμα της διαμέτρου των δίσκων των φρένων, αναφέροντας ότι το γεγονός ότι αυτοί είναι στο Fiat Bravo 1.4 90hp μικρότεροι από εκείνους που χρησιμοποιούνται σε άλλες εκδόσεις του Bravo και σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα, πρέπει να είναι η αιτία για την υποτιθέμενη απώλεια φρένων. Αυτή είναι μία ακόμα άποψη που δε βασίζεται σε καμία τεχνική γνώση ή εμπειρία. Επιπλέον, επισημαίνουμε ότι οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν για το BRAVO 1.4 90 HP από άλλα ελληνικά περιοδικά του ειδικού τύπου δεν έδειξαν το παραμικρό πρόβλημα στα φρένα.

Σε μια προσπάθεια παραπλάνησης των Ελλήνων αναγνωστών, τα μέσα του ομίλου αναφέρουν επίσης ότι το Bravo 1.4 90hp είναι ένα μοντέλο που απευθύνεται κυρίως στην ελληνική αγορά. Κι αυτό επίσης είναι αναληθές. Και πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι όλα τα προϊόντα μας ανταποκρίνονται στους ευρωπαϊκούς και εθνικούς κανονισμούς πιστοποίησης.

Η Fiat με σκοπό να προστατέψει τους υπαλλήλους και τους πελάτες της από μια τέτοια σειρά αθεμελίωτων ισχυρισμών, έκανε κάποια βήματα για την υπεράσπισή της ενώπιον της ελληνικής δικαιοσύνης. Στις 11 Δεκεμβρίου του 2007 συζητούνται τα ασφαλιστικά μέτρα. Το Auto Motor & Sport επέλεξε παρόλα αυτά να δημοσιεύσει ότι δήθεν εκδόθηκε ήδη απόφαση για κάτι που δεν έχει δικασθεί.

Ως ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο, η Fiat Group Automobiles SpA δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ποιότητα των προϊόντων της και την ασφάλεια. Και βασίζεται γι' αυτό σε 13.200 ερευνητές που εργάζονται σε 116 ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως για την έρευνα οχημάτων και σε 660 μηχανικούς δοκιμών, που υποστηρίζονται από εγκαταστάσεις δοκιμών οι οποίες είναι από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Μόνο στον τομέα της απόδοσης των φρένων, η εταιρεία πραγματοποιεί πάνω από 40.000 ανθρωποώρες δοκιμών σε κάθε σύστημα φρένων. Περίπου 133 οχήματα προ-παραγωγής υφίστανται 12 ειδικές δοκιμές κάτω από διαφορετικές συνθήκες σε διάφορα μέρη του κόσμου. Τέλος, κάθε όχημα υφίσταται την τελική διαδικασία πιστοποίησης σύμφωνα με την ευρωπαϊκή προδιαγραφή ECE13.

Είναι ατυχές ότι η MOTOR PRESS HELLAS AE αποφάσισε παρόλα αυτά να καταφύγει σε μία «μιντιακή δίκη». Η Fiat, πάντως, θα εξακολουθήσει αποφασιστικά τις ενέργειές της εναντίον της MOTOR PRESS HELLAS AE στα ελληνικά δικαστήρια.

Η Fiat Group Automobiles Hellas θα προβεί επίσης στις απαραίτητες ενέργειες για να διαβεβαιώσει τους πελάτες και τους συνεργάτες του δικτύου της για τη συνεχή προσπάθειά της για κορυφαία ποιότητα των προϊόντων της.

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα τι βλακειες λενε οι ανθρωποι? Κατηγορούν το περιοδικό με γενικότητες, χωρίς να απαντούν συγκεκριμένα. Αν πάνε στο δικαστήριο έτσι θα ξεφτιλιστούν. Κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

Kala les. To tmhma marketing mallon to apantise... Oi anthropoi einai asxetoi...

Ανώνυμος είπε...

Το διάβασα και αλλού. Μπράβο που το έβαλες ολόκληρο πάντως, καλό είναι να ακούγονται και οι δύο πλευρές. Έτσι αποκαλύπτονται μόνοι τους στον κόσμο, ποιος λέει βλακείες και ποιος έχει δίκιο.

Ανώνυμος είπε...

Exei anoiksei polemos alla einai anamesa stous dyo mono. Einai arketa simantiko thema gia na pernaei sta psila. An to periodiko exei dikio, mporei na skotothei kosmos apo ayto. Kai h FIAT kanei marketing (opos eipe kai o filos parapano) gia na dimiourgisei entyposeis... Oust! apateones!

Ανώνυμος είπε...

Xaxa! m' aresei pou dipla sto arthro, bgainei diafimisi google tis FIAT, prosfora se sygkekrimena montela! Poia exoun prosfora? Ta FIAT BRAVO me ta aneparki frena ???

xa xa xa!!

Ανώνυμος είπε...

Καλές οι προσφορές που έχουν αλλά θα ήταν καλύτερα να αντιμετώπιζαν με περισσότερη σοβαρότητα το συγκεκριμένο θέμα...

Ανώνυμος είπε...

Στη σελίδα που λέτε της FIAT, που βγαίνει από τα google ads, δίπλα στο άρθρο. Αυτό το είδατε:

Συναινώ στην τήρηση και επεξεργασία των άνω προσωπικών μου στοιχείων στην βάση δεδομένων της Fiat Auto Hellas (Λ. Βουλιαγμένης 580Α – 16452 Αργυρούπολη) για μελλοντική ενημέρωσή μου σχετικά με εμπορικές, προωθητικές και άλλες ενέργειες marketing από την Fiat και τις συνεργαζόμενες με αυτήν εταιρείες που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου Fiat.

Δηλαδή κρατάνε τα στοιχεία σου για να σου στέλνουνε διαφημιστικό υλικό μετά! Και για να είναι καλλυμένοι από την Αρχή Προστασία Προσωπικών Δεδομένων, το βάζουν κάτω κάτω με ψιλα γράμματα, ήδη τσεκαρισμένο!

Ο Αιρετικός είπε...

Έχω βαρεθεί να βλέπω να κατακλύζεται το ελληνικό ίντερνετ με το SPAM (Unsolicited Bulk E-mail) που έστειλε το AMS, του οποίου μάλιστα ο τίτλος ήταν και παραπλανητικός.

Κύριοι, το AMS είναι ένα έντυπο ελεγχόμενης (στην καλύτερη περίπτωση) αξιοπιστίας και τα επιχειρήματα των συντακτών του γεννούν πάρα μα πάρα πολλά ερωτηματικά, τόσο σε κάποιον που γνωρίζει ορισμένα πράγματα, όσο και σε κάποιον που δε γνωρίζει, αλλά λειτουργεί ο εγκέφαλός του.

Αυτοί δεν ήταν που μας έλεγαν προ δέκα ετών ότι... τα Marea που δοκιμάσανε ήταν "τσιπαρισμένα" και βγάζανε - άκουσον άκουσον! - 17 άλογα παραπάνω απ'το προβλεπόμενο;

erou είπε...

Σωστά. Για το λόγο αυτό κι εγώ φρόντισα να παραθέσω τις απόψεις και των δύο πλευρών, και μάλιστα την απάντηση της FIAT ολόκληρη, για να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του. Είναι η απάντηση της FIAT επαρκής; Απαντάει στα σημεία που θίγει ξεκάθαρα το AMS;

spooky είπε...

Οι αξιωματικοί του Στρατιωτικού Αεροδρομίου Λαμίας και η εποπτεύουσα αρχή (το ΓΕΑ) διαψεύδουν κατηγορηματικά ότι έγινε ποτέ αυτό το "ατύχημα". Άλλωστε, το σενάριο του περιοδικού μπάζει από παντού: από το ότι η υπερθέρμανσή ΠΟΤΕ δεν επέρχεται από το 3ο φρενάρισμα μέχρι το ότι δεν περνάς διάδρομο 1100 μέτρων μήκους και 50 πλάτους, έχοντας κάνει καμμιά 300αριά για να επιταχύνεις ως τα 100 χ.α.ω. και μετά να κάνεις 800 μέτρα χωρίς το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί έστω από τις τριβές. Για να το διαπιστώσετε, κάντε και μόνοι σας, όπως έκανα εγώ, δοκιμή: Επιταχύνετε σε έναν έρημο δρόμο μέχρι τα 100 και αφήστε το γκάζι. Στα 400 μέτρα έχετε πέσει στα 20-30 χ.α.ω. μόνο με τις τριβές. Οπότε βάζετε πρώτη και τ'αυτοκίνητο ακινητοποιείται (λίγο βάναυσα).

Το AMS υπονοεί μάλιστα ότι στο τέλος των εναπομεινάντων 800 μέτρων (αφού ήθελαν γύρω στα 300 για να επιταχύνουν ως τα 100 όπως είπαμε) είχε αρκετή ταχύτητα για να περάσει από το κομμάτι που είχε χώμα και πέτρες και μήκος τουλάχιστον 150 μέτρων μέχρι την περίφραξη...

Για άλλη μια φορά, το AMS πουλάει παραμύθια της Χαλιμάς.-

johnny είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με τα λόγια του αιρετικού. Εκτός του οτι είναι τελείως αδύνατο να χαθούν έτσι ξαφνικά τα φρένα, το ότι κατηγορουν για αυτό τη διάμετρο των δισκοφρενων δείχνει την ασχετοσυνη των αναγνωστων, που στην πλειοψηφια τους το "έχαψαν" με τη μία, όπως φαίνεται και από τα σχόλια εδώ. Έτσι κι αλλιώς υπάρχει και το χειρόφρενο!...

Προσαρμοσμένη αναζήτηση