10/1/08

Αυτοκίνητα και Αυτοκινητάκια

Είχα την τιμή και τη χαρά να οδηγήσω το χειρότερο αυτοκίνητο της ζωής μου. Τόσο πολύ με εξέλπληξε που το επέστρεψα αμέσως πίσω (το είχα πάρει δανεικό για να εξυπηρετηθώ). Μιλάω για το CITROEN C2 VTR που αν και όμορφο και έξυπνο, εν τούτοις στο δρόμο ήταν ό,τι χειρότερο είχε πέσει στα χέρια μου. Τιμόνι ανύπαρκτο, φρένα φοβιστικά, δύναμη μηδέν (είναι 1400 κυβικά!) και γενικά πολύ ενοχλητικό στην οδήγηση. Καταρχήν το πρώτο που παρατήρησα και θεωρώ απαράδεκτο διότι διορθώνεται εύκολα, ήταν πως με το που σήκωνα το πόδι από το γκάζι, οι στροφές έπεφταν απότομα με αποτέλεσμα όταν άλλαζα ταχύτητα το αυτοκίνητο να μένει χωρίς ισχύ. Αυτό όχι μόνο σημαίνει αυξημένη κατανάλωση, αλλά είναι και επικίνδυνο, στην περίπτωση που θέλεις να κινηθείς γρήγορα ή να προσπεράσεις. Σε σχέση με άλλα 1400άρια, το ψηφίζω ως το χειρότερο στην κατηγορία του, ενάντια στις επιδοτούμενες "δοκιμές" των περιοδικών που το βγάζουν αξιοπρεπές!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς κι εγώ είμαι δυσαρεστημένος. Παρόλο που δεν το πήρα για τις επιδόσεις του, γενικά είμαι απογοητευμένος. Είναι πολύ ζημιάρικο και θέλει συχνά σέρβις τα οποία είναι μεν φτηνα, αλλά πρεπει κάθε 2-3 μήνες να το πηγαίνω στην αντιπροσωπεία. Γενικά δεν είμαι ικανοποιημένος και θα το αλλαζα στην πρώτη ευκαιρία.

Ανώνυμος είπε...

KAla ki esy perimenes apo tis parousiaseis ton periodikon na katalabeis an einai kalo to aytokinhto? An den to odigiseis...

Ανώνυμος είπε...

Ε καλά στα περιοδικά βλέπεις στη μία σελίδα την παρουσίαση που το βγάζει τέλειο και στη δίπλα σελίδα τη διαφήμιση της αντιπροσωπείας. Πολύ αξιόπιστο τεστ!

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν αμφισβητώ αυτά που λες, ίσα ίσα που πιστεύω ότι δεν είναι ασφαλές (λόγω ατυχήματος φίλου) απλά φοβάμαι μην δούμε καμμία κίνηση προς το site από την CITROEN σαν την ανάλογη της FIAT...

erou είπε...

Λέω τη γνώμη μου σύμφωνα με την προσωπική μου εμπειρία. Σαφώς για κάποιους οι παρατηρήσεις μου να είναι άνευ σημασίας.

Πάντως αν ζούμε σε τέτοιο κόσμο καταναγκασμού και τρομοκρατίας από τις μεγάλες εταιρίες, θα αξίζει να δούμε το αποτέλεσμα!

Ανώνυμος είπε...

Αν τολμήσουν να κάνουν κάτι τέτοιο, θα τους κράξει το σύμπαν!! Για φαντάσου! Να επιβάλουν στα περιοδικά τι να γράψουν στις δοκιμές και μετά όποιος διαφωνεί να τον πηγαίνουν στα δικαστήρια!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση