Πολύς κόσμος πιστεύει ότι ένα μεγάλο βαρύ τετρακίνητο όχημα δεν έχει πρόβλημα στα χιόνια. Αυτό είναι μία από τις μεγαλύτερες παγίδες που μπορεί να πέσει κανείς ξεκινώντας για τους παγωμένους δρόμους. Επειδή ο πάγος γλιστράει, όσο πιο ελαφρύ είναι το αυτοκίνητο τόσο μικρότερη αδράνεια έχει και τόσο πιο εύκολα σταματάει. Ένα όχημα που ζυγίζει 2,5 και 3 τόνους δεν μπορεί να σταματήσει εύκολα, ακόμα και με μικρή ταχύτητα. Η τετρακίνηση δεν προστατεύει στο σταμάτημα, μόνο στη διατήρηση της πορείας και αυτό υπό προϋποθέσεις.
3 σχόλια:
Σωστός ο φίλος. Πολλοί την πατάνε νομίζοντας ότι το βαρύ 4Χ4 δεν κολλάει πουθενά.
Πάντως υπάρχουν και μεγάλα τζιπ που έχουν σύστημα αντιολίσθησης ή απότομης καθόδου που βοηθάει το αυτοκίνητο να μη γλιστράει ούτε στο φρενάρισμα και να στρίβει εκί που το στρίβεις.
Τα καινούργια τζιποειδή εχουν τοσα πολλα ηλεκτρονικα βοηθηματα που δεν φευγουν απο το δρομο ακομα και αν θελεις. Μπορει να ειναι βαρια αλλα φρεναρουν αποτελεσματικοτερα στα γλιστερα οδοστρωματα. Το ελαφρυ το αυτοκινητο οπως λες ναι μεν εκ φυσεως ειναι πιο ευκολο να σταματησει αλλα πρεπει ο οδηγος να ξερει καλα τι κανει. Και επειδη σημερα οι περισσοτεροι οδηγοι δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα (επι τέσσερα), για αυτο υπαρχουν τα ηλεκτρονικα συστηματα που αναλαμβανουν να διατηρουν το αυτοκινητο ασφαλες.
Δημοσίευση σχολίου