9/12/08

Στους Δρόμους

Σήμερα δεν μπορώ να γράψω τίποτε που να μην είναι αταίριαστο με το ό,τι συμβαίνει γύρω μας. Είναι πρωτοφανές αυτό που βλέπουμε. Ζούμε σε μία χώρα του τρίτου κόσμου ή στην Ελλάδα της δικτατορίας; Το κράτος είναι ανύπαρκτο, αμέτοχο και ανίκανο να αντιμετωπίσει την κρίση, μία γενική κρίση που σαφώς δεν αντιπροσωπεύεται από κάποια οργισμένα μασκοφόρα παιδάκια, ούτε από όσους θρηνούν τη δολοφονία του άτυχου μαθητή, αλλά μία κρίση που βιώνει όλος ο κόσμος, όλοι εμείς που εξοργιζόμαστε από την πολιτική κατάσταση στη χώρα μας. Από τα συνεχή σκάνδαλα, από την κοροϊδία του κόσμου, από την κακοδιαχείριση και από τον αμοραλισμό των εθνοπατέρων. Τώρα είναι η ευκαιρία να αλλάξει κάτι, τώρα πρέπει να πάρουν το μάθημά τους όλες οι ληστοσυμμορίες οι διαπλεκόμενες με τα κυβερνητικά στελέχη. Αυτό είναι το νόημα των κινητοποιήσεων που οι υπουργοί και οι εκπρόσωποι κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έχω βαρεθεί να πληρώνω χωρίς να παίρνω αυτό που πλήρωσα
Έχω βαρεθεί να ακούω για μεταρρυθμίσεις ,αλλά να μην τις βλέπω
Έχω βαρεθεί να με κλέβουν και να μην μπορώ να κάνω κάτι για αυτό
Έχω βαρεθεί να είμαι ασφαλισμένος αλλά να νιώθω ανασφάλιστος
Έχω βαρεθεί να παίρνω αύξηση 2% κάθε χρόνο στο μισθό και να ανεβαίνουν όλα 5% και 10%
Έχω βαρεθεί να δουλεύω για 650 ευρώ
Έχω βαρεθεί να μην παίρνω αυτά που δικαιούμαι
Έχω βαρεθεί να με εκμεταλλεύονται στην εργασία μου
Έχω βαρεθεί να θεωρώ μια έξοδο για καφέ ακριβή
Έχω βαρεθεί τον δικομματισμό
Έχω βαρεθεί να νιώθω ανασφάλεια για το μέλλον
Έχω βαρεθεί να βλέπω να γίνετε χειρότερα η ζωή μου κάθε χρόνο
Έχω βαρεθεί να με κυβερνάνε ΚΛΕΦΤΕΣ !!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ !!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση