10/4/08

Φρέζα

Καμιά φορά συμβαίνει και αυτό: Ξαναστρώνουν τους δρόμους. Για να γίνει αυτό πρώτα φρεζάρουν το οδόστρωμα. Περνάει δηλαδή ένα μηχάνημα το οποίο «ξύνει» την επιφάνεια του δρόμου και την παλιά άσφαλτο την πάνε για ανακύκλωση. Λογικό θα ήταν αυτό που συμβαίνει στο εξωτερικό: Πάει μπροστά η φρέζα που αφαιρεί τον παλιό τάπητα, από πίσω ένα φορτηγό που γεμίζει με το απόβλητο, πιο πίσω το μηχάνημα που απλώνει την νέα πίσσα, πιο πίσω ο οδοστρωτήρας και τελευταίο ένα φορτηγάκι με προειδοποιητικά φανάρια αναμμένα. Η πομπή ξεκινάει από ένα σημείο και τελειώνει στον προορισμό, έχοντας ολοκληρώσει μία λωρίδα. Μετά επιστρέφει από το άλλο ρεύμα και επαναλαμβάνει μέχρι να ολοκληρωθούν και τα δύο ρεύματα. Στην Ελλάδα, εμείς κάνουμε κάτι πιο έξυπνο: Φρεζάρουμε όλο το δρόμο και μετά από κάμποσο καιρό, όταν είναι βολικό για τον εργολάβο, στρώνει τη νέα άσφαλτο. Στο μεταξύ το φρεζαρισμένο κομμάτι του δρόμου αφενός καταστρέφεται και αφετέρου βάζει σε κίνδυνο τις ζωές των οδηγών διότι γλιστράει φοβερά. Βολεύει όμως τον εργολάβο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και δεν λες οτι στις υπολοιπες χωρες της Ευρωπης αυτα γινονται τη νυχτα, με αυστηροτατες ρητρες για τους εργολαβουν αν δεν εχουν προλαβει να ολοκληρωσουν την εργασια μεχρι τις 5 το πρωι...

Και οτι επισης τα φορτηγα ανεφοδιαζουν με φρεσκια πισσα συνεχως τα μηχανηματα, χωρις να σταματαει η διαδικασια...

Και οτι υπαρχουν αυστηρες προδιαγραφες για τον τυπο και την ποιοτητα του οδοστρωματος, που ελεγχονται απο ειδικους και πεφτουν τοσο χοντρες καμπανες αμα δεν πληρουνται οι προυποθεσεις, που μπορει ενας εργολαβος να φαληρισει αμα δεν τα καταφερνει...

Εμας εδω οι πολιτικοι μας ομως, μας εχουν για μλκς, για ιθαγενεις...

Προσαρμοσμένη αναζήτηση