Σήμερα το πρωί ο Πρωθυπουργός της χώρας ξύπνησε ευδιάθετος και αποφασισμένος. Συνειδητοποίησε για πρώτη φορά ότι οφείλει να κάνει τη δουλειά του, αυτή για την οποία πληρώνεται και ότι τελικά θα είναι προς όφελός του. Με αυτό τον τρόπο θα μπορεί να κυβερνάει και τις επόμενες τετραετίες, χωρίς να φοβάται μήπως αναδειχθεί κάποιος πολιτικός του αντίπαλος λιγότερο ανίκανος από αυτόν. Έτσι λοιπόν σκέφτηκε να κάνει ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ σε αυτή τη χώρα που κυβερνά. Να κάνει επενδύσεις, οι οποίες στα επόμενα χρόνια που θα κυβερνάει θα του αποφέρουν χρήματα στα δημόσια ταμεία και ψήφους από ευχαριστημένους υπηκόους. Πρώτη του δουλειά λοιπόν ήταν να φτάσει γρήγορα στο γραφείο του, χωρίς να παρεμποδίσει την κίνηση των χιλιάδων εργαζόμενων της πόλης του. Πήρε αμέσως στο τηλέφωνο τον υπουργό του των Δημοσίων Έργων και κανόνισε συνάντηση στο γραφείο του. Μαζί κατέστρωσαν τα σχέδια επενδύσεων στις μεταφορές και τις μετακινήσεις και αποφάσισαν να τα βάλουν γρήγορα μπροστά, χωρίς μάλιστα να ειδοποιήσουν τους γνωστούς αετονύχηδες που επεμβαίνουν σε όλα τα δημόσια έργα, ροκανίζοντας κονδύλια και καταστρέφοντας κάθε ελπίδα δημιουργίας. Πράγματι έτσι έγινε και σε μερικούς μήνες η πόλη είχε αλλάξει όψη. Ο κόσμος ήταν πλέον πολύ ικανοποιημένος, μπορούσε να κινείται γρήγορα, να αποδίδει περισσότερο στη δουλειά του, να βλέπει τα ταμεία να εξοικονομούν χρήματα και επιτέλους να χαίρεται τις εκδρομές με την οικογένειά του.
Αυτό που είναι ένα πρωταπριλιάτικο αστείο για την Ελλάδα, είναι η πραγματική καθημερινότητα για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Αυτό που είναι ένα πρωταπριλιάτικο αστείο για την Ελλάδα, είναι η πραγματική καθημερινότητα για τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
4 σχόλια:
Ξέχασες να αναφέρεις και την επίδραση στο περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων. Με τη βελτίωση των μετακινήσεων, σταματάει ή περιορίζεται η οικολογική κατρακύλα και φυσικά ο κόσμος ζει καλύετρα. Βέβαια αυτά είναι ψιλά γράμματα, τη στιγμή που ο κ. Πορδηπουργός και το συμβούλιό του έχει να ασχοληθεί με τις δημοσκοπήσεις ανικανότητας και την εξοικονόμηση κονδυλίων για ιδιωτική κατανάλωση, που τώρα τελευταία έχουν περιοριστεί. Ειλικρινά, υπάρχει κανείς που πιστεύει ότι υπάρχει ελπίδα σε αυτή τη χώρα να γίνει κάτι; Μόνο αν γίνει κανένας τρίτος παγκόσμιος και μας καταλάβουν οι Γερμανοί. Μόνο που αυτή τη φορά δεν θα κάνουμε αντίσταση, αλλά θα τους προσκαλέσουμε κιόλας, μήπως έρθουν και μας σώσουν!!
Υπάρχουν σοβαρότερα προβλήματα -δυστυχώς- που πρέπει να λύσουν πρώτα, τη στιγμή που η πρωτεύουσα της χώρας καιγεται ανεξέλεγκτα, το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι να επενδύσουν στην ανάπτυξη. Εγώ είμαι σίγουρη ότι κάθε μέρα που περνάει, ξεφυσάνε και λένε ουφ τη βγάλαμε άλλη μια μέρα...
Η μόνη περίπτωση για να γίνει κάτι τέτοιο, είναι οι "αετονύχηδες" όπως λές, να βγάλουν χοντρά λεφτά. Αν δεν μπουν αυτοί στο παιχνίδι, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει έργο στην Ελλάδα. Έχει αναρωτηθεί κανείς ποτέ πόσο στιχοίζει το χιλιόμετρο Εθνικής Οδού στην Ευρώπη και πόσο στοιχίζει στην Ελλάδα; Ακόμα και με την τεράστια διαφορά στην ποιότητα που έχουμε, στην Ελλάδα το κόστος είναι 4 φορές επάνω. Γιατί άραγε;
Άραγε θα ζήσουμε να δούμε αλλαγή στη σημερινή κατάσταση ή θα την αφήσουμε κληρονομιά στα παιδιά μας;
Δημοσίευση σχολίου