21/3/08
Δεν Στρίβει το Ρημάδι!
Για πολλούς και διάφορους λόγους μπορεί να τύχει να μπείτε σε στροφή με μεγαλύτερη ταχύτητα και το αυτοκίνητο να μην στρίψει. Πρώτη λύση είναι να αφήσετε το γκάζι και δεύτερη λύση να μειώσετε λίγο το στρίψιμο του τιμονιού. Στην πρώτη ελαττώνοντας λίγο την ταχύτητα προσπαθούμε να δώσουμε πρόσφυση στους τροχούς, ενώ στη δεύτερη προσπαθούμε να πετύχουμε το ίδιο, αλλάζοντας τη γωνία τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Παραπομπές (links)
Προσαρμοσμένη αναζήτηση
4 σχόλια:
Ή μας σώζει το ESP. Από τα χρησιμότερα συστήματα στα αυτοκίνητα
Το ESP είναι όντως πολύ χρήσιμο, αλλά υπάρχουν δύο καθοριστικοί παράγοντες: Ο ένας είναι ότι, αν και έχουν το ίδιο όνομα, δεν είναι όλα τα ESP τα ίδια, δηλαδή δεν μπορείς να εμπιστεύεσαι το ESP της Hyundai το ίδιο με αυτό της BMW. Ο δεύτερος παραγοντας είναι ότι το ESP δεν κάνει μαγικά, δηλαδή, αν μπεις άτσαλα στη στροφή και φύγει το αυτοκίνητο, δεν θα έρθει το μαγικό χέρι να σε φέρει πίσω στο δρόμο. Στην καλύτερη περίπτωση (και μιλάμε για τα πραγματικά καλά συστήματα στα ακριβά αυτοκίνητα) θα προσπαθήσει να σε μαζέψει και αν προλάβει, θα σε βάλει πιο ανοιχτά στη στροφή. Αν έχεις χώρος να μπεις ανοιχτά στη στροφή έχει καλώς. Αν όμως από κάτω είναι γκρεμός...
Μόλις σήμερα το διάβασα στο autotriti:
Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Gunter Verheugen στη διάρκεια του forum με θέμα «Automotive and Society» αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να αποφασίσει την υποχρεωτική τοποθέτηση του ESP στο βασικό εξοπλισμό, σε όλα τα νέα αυτοκίνητα.
Κάπως έτσι τράκαρα φίλε!
Δυστυχώς το καινούριο μου αυτοκίνητο δεν είχε ESP. Αν και έκανα και τα 2 που λες δεν κατάφερα να επαναφέρω το αυτοκίνητο στην πορεία...τα αποτελέσματα καλύτερα να στα πω.
Το κακό δεν αργεί να γίνει. Τα μάτια μας δεκατέσσερα παιδιά γιατί και οι δρόμοι μας είναι χάλια! Η ταχύτητα δεν είναι ο μόνος παράγοντας.
Πήγαινα με 60 χιλ/ώρα και όμως έγινε...
Δημοσίευση σχολίου