9/10/09

Παιδί των Φαναριών


Ανέκαθεν με ενοχλούσαν αφάνταστα αυτοί οι τύποι που τη στήνουν στα φανάρια και με το ζόρι προσπαθούν να σου καθαρίσουν τα τζάμια, απαιτώντας μετά αμοιβή. Ειδικά όταν τους βλέπω να «κολλάνε» σε κυρίες ή σε κοπέλες που είναι πιο εύκολα θύματα. Πολλές φορές δε, είναι τόσο πιεστικοί που σε κάνει να αναρωτιέσαι γιατί δεν πάει στον επόμενο πιθανό «πελάτη», αλλά προτιμάει να χάνει το χρόνο του μαζί σου -κι εσύ τον δικό σου μαζί του. Η ενόχληση προέρχεται καταρχήν από το γεγονός ότι μου θυμίζει Ινδία. Ζητιάνοι, βρομιάρηδες, ρακένδυτοι οι οποίοι με το έτσι θέλω αναζητούν να σου πάρουν τον οβολό. Κι έπειτα να σας πω κάτι;, εγώ δεν παρενοχλώ κανέναν και δεν θέλω να με ενοχλεί κανένας. Αν χρειαστώ κάτι, θα το ζητήσω. Αλίμονο αν ο καθένας που έχει κάτι προς πώληση, ρωτάει όλους τους άλλους μήπως τυχόν χρειάζονται την πραμάτεια του. Είμαστε δυτικός κόσμος και η κατάσταση αυτή του «παζαριού» και της επαιτείας δεν μας ταιριάζει. Φυσικά η αστυνομία είναι ανύπαρκτη, μην τυχόν και χαλάσει το κοινωνικό της πρόσωπο, με αποτέλεσμα να έχουν γεμίσει όλες οι διασταυρώσεις με λαθρομετανάστες, οι οποίοι τελικά μαζεύουν πολλά χρήματα και επιπλέον αφορολόγητα. Λέγεται μάλιστα ότι πληρώνουν και «ενοίκιο» για τη διασταύρωση που δουλεύουν. Δεν με ενδιαφέρει αν οι αρχές θέλουν να κάνουν κάτι ή αν η το όραμα της Ελλάδας που έχουν στο μυαλό τους περιλαμβάνει και ένα στρατό από επαίτες. Εμένα με ενδιαφέρει να μένουν μακριά μου. Είμαι ρατσιστής; Ίσως. Μείνετε μακριά μου και εγώ θα μείνω μακριά από εσάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Προσαρμοσμένη αναζήτηση