Πως προχωράνε τα έργα στην Ελλάδα όταν πλησιάζουν οι εκλογές! Κάποιος λοιπόν από αυτούς τους υπεραμειβόμενους, που πληρώνουμε εμείς για να μας λύσει τα προβλήματα, σκέφτηκε τη λύση και για τη διαβόητη Κορίνθου – Πατρών, που έχει αφαιρέσει τόσες ζωές μέχρι σήμερα. Σκέφτηκε το όνομα, σκέφτηκε το σλόγκαν, ανέβασε τις τιμές στα διόδια – δικαιολογημένα, έραψε μπλουζάκια για τους υπαλλήλους των διοδίων, τύπωσε διαφημιστικά φυλλάδια, κατασκεύασε πινακίδες και, τέλος πάντων, ξόδεψε πολλά χρήματα για την επικοινωνία του μεγάλου έργου πνοής. Κάπου βέβαια στη διαδρομή, ξέχασε να φροντίσει να φτιαχτεί ο δρόμος. Διότι ακόμα και σήμερα, πέρα από τη σήραγγα, κανένα άλλο έργο δεν γίνεται, ούτε έχει καν ξεκινήσει. Και για άλλη μια φορά αναρωτιέμαι: Πόσο δύσκολο είναι να απαλλοτριωθούν κάποιες εκτάσεις (οι περισσότερες δημόσιες) δεξιά ή αριστερά του δρόμου και να προστεθεί μια λωρίδα ακόμα; Πότε θα ξεκινήσουν τα πολυδιαφημισμένα έργα για να ζούμε κι εμείς με την ελπίδα ότι ΚΑΠΟΤΕ (σε 10, 20, 30 χρόνια) θα τελειώσουν; Πόσοι ακόμα θα χάσουν τη ζωή τους πριν ξεκινήσει το λιντσάρισμα;
4 σχόλια:
Μόνο στην Ελλάδα συμβαίνει αυτό, να πληρώνουμε από πριν τα έργα που ΘΑ γίνουν. Και αύριο που θα είναι οι άλλοι κυβέρνηση, μην τους είδατε μην τους απαντήσατε...
Είναι πιο φτηνό να τυπώνεις μπλουζάκια και φυλλάδια από το να φτιάξεις το δρόμο. Άσε δε που άμα τα φτιάξουν όλα, τι θα υπόσχονται μετά στα μπαλκόνια;
Μα η σήραγγα είναι το έργο. Υποτίθεται ότι με αυτό το τούνελ θα παρακάμπτονται πολλά επικίνδυνα χιλιόμετρα. Οι εργασίες γίνονται, απλώς δεν είναι πάντα φανερές. Έπειτα μην ξεχνάμε πόσο φτηνά είναι τα διόδια στην Ελλάδα. Εγώ αμφιβάλλω κι αν ακόμα καλύπτουν τους μισθούς των υπαλλήλων, πόσο μάλλον για τα έργα. Όποιος έχει ταξιδέψει στην Ευρώπη, ξέρει τι σημαίνει διόδια. Μιλάμε για 40 και 50 ευρώ, όχι αστεία.
Το θέμα είναι να φτιαχτει ο δρομος με κάθε κόστος. Εδώ φτιάχτηκε ολόκληρη γέφυρα στο Ρίο - Αντίριο, στη διαπλάτυνση του δρόμου κολάμε;
Δημοσίευση σχολίου