Κυκλοφορούν στο δρόμο κάποια παλιά στρατιωτικά τζιπ (willys, M151, M38, κτλ) τα οποία φαίνονται εξωτερικά σε πολύ καλή κατάσταση. Ψάχνοντας βρήκα ότι αυτά αποκτώνται από δημοπρασίες του Στρατού και ανασκευάζονται (κόψε-ράψε λαμαρίνες, βάψε, γυάλισε και επισκεύασε) σε κάτι σκοτεινά υπόγεια. Πόσο αξιόπιστα είναι αυτά τα αυτοκίνητα; Ποιος πληρώνει αν συμβεί κάτι εξαιτίας αυτού του αυτοκινήτου; Θεωρητικά έχουν περάσει ΚΤΕΟ για να κυκλοφορήσουν, αλλά είναι αξιόπιστος ο έλεγχος που έχει γίνει; Και δεν είναι μόνο ο τεχνικός έλεγχος. Είναι πιστοποιημένα αυτά τα οχήματα να κυκλοφορούν σε δρόμο; Τι ενεργητική και παθητική ασφάλεια έχουν;
3 σχόλια:
Το πρόβλημα δεν είναι στα αυτοκίνητα που έχουν αναπαλαιώσει ιδιώτες, γιατί εκεί συνήθως γίνεται πολύ καλή δουλειά, με μεράκι. Το πρόβλημα είναι στα αυτοκίνητα που πουλάνε (μία ή δύο νομίζω) κάτι μικροεταιριούλες που τα φτιάχνουν στο πόδι και ο Θεός βοηθός. Αυτά που βλεπεις γυαλισμένα και τα ζηλεύεις, αλλά από κάτω είναι μέσα στη σκουριά.
Αυτό λειτουργεί ως δίκοπο μαχαίρι, γιατί από τη μία ποτέ δεν πρόκειται να έχουμε κιτ cars μικρών εταιρειών όπως στην Αγγλία, αλλά από την άλλη θα κυκλοφορούν κρυφά τα "κομμένα", κατεστραμμένα και προχειροστημένα αυτοκίνητα σαν τα τζιπ που λές.
ΙΣΧΥΕΙ - ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ - ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΑ Ι.Χ. ΑΝ Ο ΙΔΙΩΚΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑΚΛΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΟΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ... ΕΚΑ ΚΟΙΝΟ Ι.Χ. ΑΠΟ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Κ.Τ.Ε.Ο. "ΜΑΪΜΟΥ;"
Δημοσίευση σχολίου