Στην αρχή ήταν τα λεγόμενα Jeep. Σε δύο εκδόσεις: Μεγάλα και πολύ μεγάλα. Μετά άνοιξε καινούργια κατηγορία, τα εκτός δρόμου, βλέπε HUMMER, WRANGLER, LANDROVER, κτλ. Μετά ήρθαν και τα πολυτελή, PORSCHECAYENNE, BMWX5, AUDIQ7, VWTUAREG, κτλ. Μετά ήρθαν τα SUVγια το λαό, TOYOTARAV4, SUZUKIVITARA, SUBARUFORESTER και πλήθος ατέλειωτο άλλων «προσιτών». Μετά ήρθαν και τα μίνι SUV, FIATPANDA, POLO 4X4, κτλ. Τι έμεινε; Η μικρομεσαία κατηγορία, δηλαδή πάνω από FIATPANDAκαι κάτω από RAV4 και σ’ αυτή στοχεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα τμήματα μάρκετινγκ έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη για τέτοια οχήματα, για κάθε καταναλωτή και για κάθε πορτοφόλι, οπότε έπεσαν με τα μούτρα. Τώρα πια κάθε εταιρία στοχεύει να έχει όλη τη γκάμα, από το πιο ανοικονόμητο μέχρι το πιο μικρό. Αναρωτιέμαι πότε θα βγει το πρώτο υβριδικό να βουλώσουν και στόματα αυτών που λένε ότι κάνουν κακό στο περιβάλλον.
3 σχόλια:
Ανώνυμος
είπε...
Αυτο κάτι μου λέει πως δεν θα συμβει ποτε. Οικονομία - οικολογική συνείδηση και status δεν πάνε μαζί.
3 σχόλια:
Αυτο κάτι μου λέει πως δεν θα συμβει ποτε. Οικονομία - οικολογική συνείδηση και status δεν πάνε μαζί.
Μα... υβριδικό SUV έχει ήδη βγεί από την Lexus.
Επίσης το Forester (π.χ.) θεωρείται "προσιτό";
Μια μικρή διόρθωση,Λίγο άσχετη βέβαια, αλλά το polo που αναφέρετε(προφανώς to cross polo) δεν είναι 4χ4. Απλά είναι πιο "φουσκωμένο" από το απλό...
Δημοσίευση σχολίου