29/5/08

Με το τSUVάλι

Στην αρχή ήταν τα λεγόμενα Jeep. Σε δύο εκδόσεις: Μεγάλα και πολύ μεγάλα. Μετά άνοιξε καινούργια κατηγορία, τα εκτός δρόμου, βλέπε HUMMER, WRANGLER, LAND ROVER, κτλ. Μετά ήρθαν και τα πολυτελή, PORSCHE CAYENNE, BMW X5, AUDI Q7, VW TUAREG, κτλ. Μετά ήρθαν τα SUV για το λαό, TOYOTA RAV4, SUZUKI VITARA, SUBARU FORESTER και πλήθος ατέλειωτο άλλων «προσιτών». Μετά ήρθαν και τα μίνι SUV, FIAT PANDA, POLO 4X4, κτλ. Τι έμεινε; Η μικρομεσαία κατηγορία, δηλαδή πάνω από FIAT PANDA και κάτω από RAV4 και σ’ αυτή στοχεύουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Τα τμήματα μάρκετινγκ έχουν αναγνωρίσει την ανάγκη για τέτοια οχήματα, για κάθε καταναλωτή και για κάθε πορτοφόλι, οπότε έπεσαν με τα μούτρα. Τώρα πια κάθε εταιρία στοχεύει να έχει όλη τη γκάμα, από το πιο ανοικονόμητο μέχρι το πιο μικρό. Αναρωτιέμαι πότε θα βγει το πρώτο υβριδικό να βουλώσουν και στόματα αυτών που λένε ότι κάνουν κακό στο περιβάλλον.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτο κάτι μου λέει πως δεν θα συμβει ποτε. Οικονομία - οικολογική συνείδηση και status δεν πάνε μαζί.

Ανώνυμος είπε...

Μα... υβριδικό SUV έχει ήδη βγεί από την Lexus.

Επίσης το Forester (π.χ.) θεωρείται "προσιτό";

Ανώνυμος είπε...

Μια μικρή διόρθωση,Λίγο άσχετη βέβαια, αλλά το polo που αναφέρετε(προφανώς to cross polo) δεν είναι 4χ4. Απλά είναι πιο "φουσκωμένο" από το απλό...

Προσαρμοσμένη αναζήτηση