27/5/08

Πίνω και Oδηγώ

Το πρόβλημα των μεθυσμένων τα βράδια στις Ελληνικές πόλεις που θερίζουν κόσμο είναι μεγάλο. Και για αυτό η λύση είναι η πάγια: “Αυξήστε τα πρόστιμα. Πάρτε τους το αυτοκίνητο, πάρτε τους το σπίτι, βιάστε τη γυναίκα τους, σκοτώστε τα παιδιά τους”. Και οι περισσότεροι ανεγκέφαλοι συμπολίτες μας συμφωνούν και επαυξάνουν. Δεν σκέφτονται ότι αυτό είναι εισπρακτικό μέτρο του κράτους και όχι προληπτικό. Πως δεν δίνουν δεκάρα για τη ζωή μας, μόνο για τα λεφτά μας. Δηλαδή πως περιμένουν στην Αθήνα να γυρίσεις σπίτι σου το Σαββατόβραδο, όταν το μετρό είναι κλειστό από τις 12; Είναι ρεαλιστικό να πιστεύουν ότι κανείς δεν θα οδηγεί μεθυσμένος; Η λύση είναι απλή και την έχουν σκεφτεί άλλοι πριν από εμάς: Λέγεται νυχτερινή κίνηση των ΜΜΜ. Όλο το κέντρο θα κλείνει υποχρεωτικά (όπως γίνεται ας πούμε σε μερικά νησιά το βράδυ) και το μετρό θα λειτουργεί κανονικά με ειδικά βραδινά δρομολόγια όπως γίνεται στις περισσότερες μικρές και μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Τότε ναι, δεν θα έχεις δικαιολογία να οδηγείς μεθυσμένος.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναι αλλα οι συνδικαλιστες του μετρό, αποφάσισαν ότι δεν πρέπει να λειτουργεί μετά τις 12 και του πέρασε! Αυτό είναι το Ελληνικό κράτος.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως το να συνηθίσει κανείς να βγαίνει τα βράδια και να μην πίνει αν πρόκειται να οδηγήσει, δεν είναι δύσκολο. Έτσι γίνεται παντού στην Ευρώπη, είναι θέμα συνήθειας. Πάντως γενικά έχεις δίκιο, κι εγώ συμφωνώ μαζί σου.

Ανώνυμος είπε...

Το μετρό όμως ΔΕΝ κλείνει πια στις 12...

Τα σαββατοκύριακα λειτουργεί ως τις 2 μετά τα μεσάνυχτα...

Οπότε;;;;

Μαρία

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα. Κι ακόμα κι αν το μετρό κλείνει το βράδυ (για οποιονδήποτε λόγο κι αν γίνεται αυτό) θα μπορούσε να υπάρχει το λεγόμενο "nigh bus": ένα λεωφορείο που εκτελεί ακριβώς τα δρομολόγια του μετρό, όταν αυτό κλείνει, με την ίδια μάλιστα συχνότητα.
Δεν είναι δύσκολο να γίνει, εφόσον βέβαια δεν απαιτείται από τους ίδιους οδηγούς λεωφορείων που οδηγούν τη μέρα να συνεχίζουν και το βράδυ...

Προσαρμοσμένη αναζήτηση