2/6/09

Απίθανα Εκτός Δρόμου









Ορίστε και ορισμένες ιδιοκατασκευές που φιλοδοξούν να κατακτήσουν τον τίτλο του «οχήματος που πάει παντού». Κατά πόσον το πετυχαίνουν, άγνωστο. Εγώ προσωπικά αμφιβάλλω αν κάποια ιδιοκατασκευή μπορεί να αποδειχτεί καλύτερη από ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο, ακόμα και με τροποποιήσεις after market από εταιρίες που υποτίθεται ότι ειδικεύονται σε αυτόν τον τομέα, από τη στιγμή που γίνονται στο «μάστορα», πολλές φορές με το χέρι. Ωστόσο υπάρχει πολύς κόσμος που θεωρεί ότι σε συγκεκριμένες διαδρομές, άμα δεν μπει «χέρι», δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει αυτοκίνητο. Και βέβαια ίσως να έχουν δίκιο, αφού, μην ξεχνάμε, ότι για να πάρει άδεια κυκλοφορίας ένα αυτοκίνητο, ακόμα και το πιο extreme εργοστασιακό εκτός δρόμου, πρέπει να πληροί κάποιες προϋποθέσεις (ασφαλείας, κυκλοφορίας στο δρόμο, κτλ), οι οποίες του περιορίζουν τις σπορ ικανότητες.

4 σχόλια:

Brave είπε...

Είναι στην Ελλάδα; Κάποια μέρη φαίνονται να είναι σίγουρα Ελλάδα, σε κάποιο τοπικό αγώνα που κάνουν στην επαρχία. Συνήθως εκεί βλέπεις τις τρελλές ιδιοκατασκευές.

Giorgos είπε...

Αν το αυτοκίνητο προορίζεται μόνο για εκτός δρόμου, τότε μπορεί ο καλός μάστορας να κάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις και να το βελτιώσει. Αλλά μετά το αυτοκίνητο αυτό δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο.

Peugeot είπε...

Ναι αλλά κάνουν τίποτα, ή είναι μόνο εμφάνιση?

driver είπε...

Εγώ πάντως, αυτά που έχω δει να κανουν τα Land Rover και τα Wrangler Rubicon δεν έχω δει καμία "μαϊμού" να τα κάνει. Απλώς φαίνονται εντυπωσιακά και οι ιδιοκτήτες τους ελπίζουν να τη βγάλουν φθηνα με καλύτερο αποτέλεσμα. Αλλά νομίζω ότι είναι απλή λογική: Δεν μπορείς να ξεπεράσεις τους μηχανικούς και τα τεχνικά μέσα που διαθέτει το εργοστάσιο. Και το να είναι διακριτικό στην εμφάνιση ένα αυτοκίνητο, είναι προσόν. Δεν χρειάζεται να φαίνεται σαν τρακτέρ για να ανέβει ένα λόφο. Μπορεί να είναι και Range Rover και να τα καταφέρει καλύτερα.

Προσαρμοσμένη αναζήτηση