Ενόψει εκλογών το φθινόπωρο, η αναμενόμενη κίνηση ενός κυβερνητικού σχήματος θα ήταν να προσπαθήσει να γεμίσει τα κρατικά ταμεία. Προφανώς, όχι για να παραδώσει κεφάλαιο κίνησης στην επόμενη κυβέρνηση, αλλά για να προλάβουν τα στελέχη της τωρινής να κάνουν την τελευταία τους, αποχαιρετιστήρια «μπάζα». Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν ο υπουργός Οικονομίας Γιάννης Παπαθανασίου κατέληξε ότι τους λείπουν 2,3 δις ευρώ, τα οποία θα πληρώσουμε εμείς (και όχι αυτοί που τα έκλεψαν ή τα κακοδιαχειρίστηκαν). Πρώτο και καλύτερο εισπρακτικό μέτρο θα είναι ο ετήσιος ειδικός φόρος για τα αυτοκίνητα και η αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης βενζίνης. Λογικό και αναμενόμενο μέτρο, αφού περιμέναμε κάτι τέτοιο μετά την μείωση του ΕΤΤ. Ο ετήσιος ειδικός φόρος θα επιβάλλεται στα επιβατικά αυτοκίνητα άνω των 1.929 κ.εκ. (προσοχή στο 29, για να συμπεριλαμβάνει και τα αυτοκίνητα των 2,000 κυβικών). Το νέο χαράτσι αναμένεται να τους φέρει έσοδά της τάξεως των 80 εκατομμυρίων ευρώ.
Η κλίμακα θα είναι:
1.929-2.500 κ.εκ. 150 ευρώ
2.501-3.000 κ.εκ. 250 ευρώ
3.001-3.500 κ.εκ. 350 ευρώ
3.501-4.000 κ.εκ. 450 ευρώ
4.001-5.000 κ.εκ. 550 ευρώ
5.001 κ.εκ. και άνω 650 ευρώ
Άλλα 200 εκατομμύρια ευρώ θα εισπραχθούν από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης της βενζίνης, ο οποίος αυξάνεται από 359 ευρώ σε 410 ευρώ ο τόνος, δηλαδή αύξηση τουλάχιστον 6 λεπτά το λίτρο για τους καταναλωτές. Τα χαμόγελα επέστρεψαν στα στελέχη της κυβέρνησης.
Η κλίμακα θα είναι:
1.929-2.500 κ.εκ. 150 ευρώ
2.501-3.000 κ.εκ. 250 ευρώ
3.001-3.500 κ.εκ. 350 ευρώ
3.501-4.000 κ.εκ. 450 ευρώ
4.001-5.000 κ.εκ. 550 ευρώ
5.001 κ.εκ. και άνω 650 ευρώ
Άλλα 200 εκατομμύρια ευρώ θα εισπραχθούν από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης της βενζίνης, ο οποίος αυξάνεται από 359 ευρώ σε 410 ευρώ ο τόνος, δηλαδή αύξηση τουλάχιστον 6 λεπτά το λίτρο για τους καταναλωτές. Τα χαμόγελα επέστρεψαν στα στελέχη της κυβέρνησης.
1 σχόλιο:
Γιατί δεν το λες? "Κι ότι αρπάξει ο κώλος μας"! Αφού αυτή είναι η πολιτική τους.
Δημοσίευση σχολίου