4/6/09

Άμα το ‘χει ο Πωλητής


Πριν μερικά χρόνια είχα πάει με ένα φίλο μου στην αντιπροσωπεία της ΚΙΑ στη λεωφόρο Βουλιαγμένης, επειδή ο φίλος μου ενδιαφερόταν για το νέο (τότε) SORENTO. Ο φίλος μου το είχε ψάξει αρκετά από τα περιοδικά και από τα συγκριτικά τεστ και ήξερε τα θετικά που είχε το αυτοκίνητο, συν την ελκυστική του τιμή. Πήγαινε δηλαδή λίγο-πολύ αποφασισμένος για να το αγοράσει. Στην έκθεση μας υποδέχτηκε ο πωλητής, ο οποίος αφού είπε το «ποίημα» του, αυτά που τους λένε ότι πρέπει να πουν, ανεξαρτήτως αν οι πελάτες τα ξέρουν ήδη, για να μας δώσει τη χαριστική βολή και να μας πείσει μας λέει: "Άμα το κοιτάξεις από αυτή την πλευρά μοιάζει λίγο με PORSCHE CAYENNE και άμα το κοιτάξεις από εδώ φέρνει λίγο σε BMW. Και η μούρη του μοιάζει καταπληκτικά με TOYOTA LAND CRUISER". Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ, μας έλεγε ότι ο λόγος για να το αγοράσεις είναι το πόσο μοιάζει με κάποιο άλλο αυτοκίνητο, ότι το πόσο καλό είναι αυτό το αυτοκίνητο. Αυτό ήταν. Μας έπεισε. Να φύγουμε.

3 σχόλια:

Vag είπε...

Ο πωλητής προσαρμόζεται στο αγοραστικό κοινό. Συνήθως αυτοί που αγοράζουν τα "φτηνά" αυτοκίνητα, έχουν τον κρυφό πόθο ότι αγόρασαν το ίδιο καλό αυτοκίνητο με ένα ακριβό, απλώς δεν πλήρωσαν την υπεραξία της μάρκας. Μύθος...

Bill είπε...

Είναι ένα πολυ καλό αυτοκίνητο για τα λεφτά του, αλλά δυστυχώς πάσχει από τον τρόπο προώθησής του. Το νέο μοντέλο είναι ακόμα καλύτερο και μακάρι να πάει καλά. Για τη χρήση που το θέλουν οι περισσότεροι, είναι υπερ-αρκετό. Εντάξει, μπορεί να μην είναι το καλύτερο εκτός δρόμου, αλλά μπορεί να μεταφέρει μια οικογένεια με τα πράγματά τους χωρίς κανένα πρόβλημα. Είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για εκδρομές και πάει παντού.

Mike είπε...

Οι κατάλληλοι πωλητές για την κατάλληλη αντιπροσωπεία! Προφανώς ξέρουν ότι έτσι πουλάει το αυτοκίνητο, γι αυτό λένε το ποίημα τους.

Προσαρμοσμένη αναζήτηση