Συνήθως οδηγεί Citroen Saxo ή Peugeot Rallye. Τιμόνι momo, ένα μόνο bucket κάθισμα (του συνοδηγού είναι κανονικό, γιατί είναι και ακριβά), τα πίσω πολλές φορές βγαλμένα εντελώς, πεταλιέρα αλουμινίου, πίσω ζώνες πιασμένες στο κάτω μέρος των εμπρός καθισμάτων (οπτικό roll cage), στήλη με χορηγούς στην πόρτα του οδηγού, μπουρί αντί για εξάτμιση, κολώνα με ενδείξεις (δήθεν για το τούρμπο), λευκή ζάντα ΟΖ, πλαίσιο πινακίδας BurnOut Outlawz Street Mag και πολύ, πολύ κακό ύφος. Είναι ο κλασσικός εξυπνάκιας στην παρέα. Είναι άτομο το οποίο έχει μάθει τα πάντα γύρω από το αυτοκίνητο και όλες τις ορολογίες, μέσα από περιοδικά ή από άλλους φίλους του, «γνώστες». Το πρόβλημα του είναι, ότι για να το παίξει έξυπνος, λέει ό,τι θεωρία άκουσε, χωρίς να γνωρίζει τι είναι αυτά που ξεστομίζει. Εννοείται, ότι λέει κατά 99% κουταμάρες. Συνήθως είναι και ισχυρογνώμων, για να πείσει την παρέα του. Περιμένει από τους άλλους το θαυμασμό για τις τρομερές του "γνώσεις" και γνωριμίες. Συναντάται επίσης σε διάφορα forum λεσχών ή γενικά αυτοκινήτου. Κατά κανόνα είναι ανορθόγραφος, αλλά παρ' όλα αυτά ξέρει απ' έξω κι ανακατωτά την νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας, σε περίπτωση που κάποιος τολμήσει να αναφερθεί υποτιμητικά στα γραφόμενά του. Το αστειότερο όλων είναι όταν οδηγεί Fiat, αλλά επικαλείται το Gruppo για να βάλει επάνω στο αυτοκίνητο του σηματάκια Ferrari, δαγκάνες με αυτοκόλλητα Mazeratti κτλ.
5 σχόλια:
Ακόμα καλύτερο! Και έλεγα και εγώ, δεν θα αναφερθεί στα Σαξόραλα που είναι τα κατεξοχήν καγκουρεμένα αυτοκίνητα; Πολύ πετυχημενο, μπράβο!
Γιατί ρε φίλε μας το κάνεις αυτό; Κι εμείς που έχουμε δηλαδή ραλλάκι είμαστε κάγκουρες!!;; Αστειεύομαι! Το παλιό το πεζώ ραλί ήταν ένα πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, πολύ προσιτό και απο πλευράς τιμής σε όλους και πολύ καλό στο δρόμο. Δυστυχώς όμως κατέληξε στα χερια κάποιων που δεν τους έφτανε όπως ήταν και ήθελαν να το "βελτιώσουν". Μα τι να βελτιώσεις δηλαδή από αυτό το αυτοκίνητο; Τέλος πάντων. Έτσι κατέληξε να γίνει το νούερο ένα καγουροαυτοκίνητο.
Θα συμφωνήσω απόλυτα, απλά να επισημάνω πώς απο τις συγκεκριμένες φωτογραφίες το 106 φαίνεται να είναι ενα "κανονικό" αγωνιστικό , αφού φοράει κανονικό roll cage, οπότε είναι κρίμα να κατηγορούμε και τους οδηγούς αγώνων (αναβάσεων) που τρέχουν ακόμη και στο ελληνικό πρωτάθλημα με τέτοια αυτοκίνητα.
Όντως ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο το ραλλύ, αλλά τελικά κατέλιξε να γίνει καγκουριά! όπως άλλωστε και οι BMW, ειδικά οι Μ3
Καλώς ή κακώς το συγκεκριμένο αυτοκινητάκι σηκώνει πολύ φτιάξιμο και είναι (ήταν) και πολύ φτηνό, οπότε μπορούσε να το αγοράσει ο καθένας. Και τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντα καγκουριές. Έχω δει πολύ καλοστημένα αυτοκίνητα που εξωτερικά δεν φαίνονται καθόλου τι είναι και στα φανάρια σε κάνουνε κουτό.
Δημοσίευση σχολίου