Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ προσωπικά όταν βρέχει κάθομαι σπίτι μου. Διότι όταν βρέχει συμβαίνουν δύο τινά: Το ένα είναι ότι η κίνηση είναι κάθε άλλο παρά κίνηση, αλλά μάλλον ακινησία. Και το άλλο είναι ότι οι δρόμοι πλημμυρίζουν τόσο πολύ, που εύχεσαι να είχες βγει με το φουσκωτό, παρά με το αυτοκίνητο. Δε λέω, παλιά ήταν χειρότερα, η κατάσταση έχει βελτιωθεί πολύ, αλλά ακόμα είμαστε Αφρική. Δεν επιτρέπεται οι δρόμοι να γεμίζουν νερά, πρέπει να γίνουν οι αγωγοί ομβρίων υδάτων και στις περιφερειακές οδούς να εκτρέπονται τα νερά στα διπλανά χωράφια ή χαντάκια. Αλλά και τα λίγα νερά που συγκρατούν οι δρόμοι είναι απαράδεκτα, από τη στιγμή που υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι οδοστρώματος που βλέπουμε ότι δεν «γυαλίζουν» ποτέ, το νερό κυλάει και φεύγει ή οι μικρές ποσότητες απορροφούνται από το ίδιο το οδόστρωμα. Γιατί λοιπόν δεν κάνουμε όλους τους δρόμους με αυτό τον τύπο οδοστρώματος;
3 σχόλια:
Είναι πολύ επικίνδυνο όταν ο δρόμος κρατάει νερά. Στην παραλιακή για παράδειγμα, στο ύψος του παλιού αεροδρομίου, έχω δει μπροστά στα μάτια μου αυτοκίνητο να πατάει στα νερά και λόγω της υδρολίσθησης να φεύγει από την πορεία του και να καταλήει στο απέναντι πεζοδρόμιο. Ευτυχώς δεν χτύπησε κανείς, αλλά το αυτοκίνητο αχρηστεύτηκε. Και δεν μπορώ να πω ότι έτρεχε σαν τρελός. Πήγαινε γρήγορα βέβαια, αλλά το νερό τον ξεγέλασε.
Ναι αλλά δεν μπορεί να πλυμμηρίζουν τα οικόπεεδα και οι αυλές των αλλονών επειδή δεν έχουμε αγωγούς να φεύγουν τα νερά. Είναι επικίνδυνο μεν να παραμένουν τα νερά μέσα στο δρόμο και να κάνουν λίμνες, αλλά και ο κόσμος δεν φταίει σε τίποτα. Αν δεν μπορούν να κάνουν υπόγειους αγωγούς, ας κάνουν χαντάκια στην άκρη του δρόμου.
Αμα εχει βρεξει, κινδυνευεις να βρεθεις και σε καμια λακκουβα και να πνιγεις. Η να σε πατησει κανενας αυτοδίδακτος ραλιστας του WRC που βρηκε την ευκαιρια να κανει αγωνες. Ασε που θα κανεις το αυτοκινητο σου μεσα στις λασπες.
Δημοσίευση σχολίου