15/9/08

Το Δημαρχόπουλο


Είναι γνωστό πως κάποιοι δρόμοι είναι στη δικαιοδοσία του Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, κάποιοι άλλοι υπάγονται στη Νομαρχία και οι μικροί δρόμοι, τα "στενά" είναι στη δικαιοδοσία των Δήμων. Αυτό σημαίνει ότι οι Δήμοι έχουν την υποχρέωση να τους συντηρούν αλλά και να ρυθμίζουν την κυκλοφορία σε αυτούς. Αν είχατε ποτέ την απορία γιατί σε κάποιες περιοχές εκεί που πηγαίνεις κανονικά σε μία ευθεία, ξαφνικά απαγορεύεται να συνεχίσεις την πορεία σου, χωρίς προφανή λόγο, υπάρχει εξήγηση. Συνήθως, πρώτο μέλημα όταν εκλέγεται κάποιος στο δημοτικό συμβούλιο, είναι να απαγορεύσει την κίνηση γύρω από το σπίτι του, για να έχει την ησυχία του. Και μάλιστα οι απαγορεύσεις είναι πολλές φορές από παράλογες μέχρι τρελές. Δηλαδή, υπάρχουν δρόμοι που απαγορεύεται η είσοδος και από τη μία και από την άλλη, που απαγορεύται η στροφή από όλους τους γύρω δρόμους κ.ο.κ. Αυτή είναι η πεμπτουσία της τοπικής αυτοδιοίκησης.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Στη Νέα σμύρνη μάλιστα, όταν άλλαξε ο δήμαρχος, άλλαξει και η σηματοδότηση και η μονοδρόμιση πολλών δρόμων. Το θέμα είχαν φέρει οι κάτοικοι στο δημοτικό συμβούλιο, αλλά φυσικα ΚΑΝΕΙΣ δεν ασχολήθηκε. Και τι να κάνεις μετά από αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο στη δική μου περιοχή γινόταν αυτό. Εγώ για να πάω στο σπίτι μου πρέπει αναγκαστικά να παρανομήσω, διότι ο δρόμος μου είναι μονόδρομος και από τις δύο εισόδους, που σημαίνει ότι επιτρέπεται η έξοδος αλλά όχι η είσοδος!!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση